sjukt bra film :)

                                                            hej bloggen =)



idag har jag vatt med elias,jacke,emmie,boden,jossan
hahah vi spela in, en film jag och emmie var poliser
jacke och boden var tjuvar ovh jossan och elias var dom som
bodde där det blev inbrott. .. :D kommer inte riktigt ihåg vad
filmen ska heta med skitsamma, iaf nu sitter jag här hemma hos
min storasyster , har precis ätit. och nu ska jag även kolla på hav 8
hos mig, :) Imorgon blir det en lugn dag,imorgon i skolan har vi pysseldag, efter
vet jag ine än vad jag ska göra, men kvart över 6 ska jaag äntligen träna .

men kanske bloggar mer seenare, ... 

                                                saknar även denise, :D

KYSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0