HeLg!

heej bloggen! snygg? !
idag har vi åkt skrisko iskolan, haha var med 4:orna hela dagen , tilda cassi moa elias och filip ni är BÄST! (: men iaf på rasten körde jag och 5:b ruta. TJEJERNA mot KILLARNA,:) sista rasten vaann vi ! (y men nu sitter jag här och gör ingenting! har inte bloggat på jätte länge jag vet men jag har inte orkat.. -.- Har verkligen inget att göra. halv sex kör jag till träningen. det är iaf kul! sen har jag inget speciellt jg ska göra, kanske soca hos min älskade syster josefina. ! s jag kommer nog skriva rätt mycket nu , för jag har SKIT TRÅKIGT! , bilddagboken suger. -.- jo föresten så vann mitt lag hallbybollen. vi är verkligen bäst tillsammans.! omg har nog aldrig haft så här tråkigt. jag kan ju inte ringa ida för jag spelar math imorogn tidigt i lund. nej nu har jag inget och skriva mer , så ni får ha det bäst. och hoppas på att ni har roligare än vad jag har!



byyyee! ;*


Kommentarer
Postat av: tildasveensson :))

haha fan vad kul det var när vi åkte skrisko! :D



haha allas skämt som vi skojade riktigt kul !



wilma, du är bäst älskliing!

älskardigotroligtmycket <3

2010-01-15 @ 20:47:43
Postat av: Denise*

hej gmn<3

ja jag pratade med jenny och hon sa att hon inte kunde göra designen längre vet nt varför:(

men du kan ju fråga henne om hon vet någon annan som kan??

2010-01-24 @ 15:11:54
URL: http://denisenortey.blogg.se/
Postat av: emelielarsson <3

hej gumms <3



DIN BLOGG ÄR FINAST ! ♥

jag älskar dej wilma ♥

2010-01-24 @ 21:00:17
Postat av: ebba

amanda har den mobilden nu

2010-04-22 @ 18:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0