hemma.. :/

hej alla bloggare. (:

nu sitter jag hemma vid datan.
jag har precis varit hemma hos
bengan ( amalias pojkvän) (:
amalia mådde itne så bra. och
bengan ville inte köra själv. :D
han skulle äta och packa och
lite sånt.. men iaf. nu ska jag
snart äta. (: och har varit hemma
från skolan idag okcså. jag har
varit hemma i två dar nu.
men äntligen så är jag frisk. :D
så imorgon blir det helsingborg
med amalia och bengan. vi ska
shoppa. jippi! :D , och nu är det
äntligen helg! det är riktigt skönt.
sen får jag se vad jag hittar på
mer i helgen. jag skulle nog
igentligen spelat match med
97orna. Men dom har ju ingen
målvakt så jag brukar få stå
till dom. (: , men jag kan ju inte
imorgon! , så cassandra får nog
stå i mål istället. men nu har jag
väl bloggat det mästa som hände
idag tror jag väl.. det har ju inte
hänt så mycket. men imorgon ska
jag ha riktigt roligt!
ha det braa alla bloggare! (:

/wilma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0